štvrtok 15. augusta 2013

Nadbytočný cukor

Nadbytok cukru

Zdravím Vás bloggeri!

Tak som späť z dovolenky, kde bolo mimochodom úžasne. Ale to Vás isto nezaujíma. Téma dovolenky ma prinútila napísať nový článok o nadbytočných cukroch prijatých na dovolenke. Teda u mňa to tak bolo. Čistá voda nám teplá na pláži nechutí, tá ochutená sa dá vypiť teplá. A ak aj nie, okolité podniky ponúkajú chutné pivečká, drinky, limonády a to všetko sú zbytočné ukry navyše. Po dovolenke teda idem nasadiť znova pitný režim ako som mal zaužívaný a to jest VODA.


V chutných alko/nealko drinkoch, chutnom penivom pivečku, sladunkej limonáde, alebo iných pochutinkách sa nájde mnoho cukrov - sacharidov. Kto už prečítal zopár článkoch, vieme, že tieto cukry sú z tých, ktoré majú vysoký glykemický index, a tým sú nevhodnejšou potravinou do jedálnička pri chudnutí. Preto treba telo znova začať zásobovať nekalorickou, nechutnou, nesladkou vodou :).

Je to tak. Voda je veľmi podstatná. Mne osobne sa raz podarilo len zmenou tekutín, ktoré som pil schudnúť 4 kilá. Takže po tejto dovolenke ako som spomínal, idem znova nato. Nie aby som schudol, ale aby som sa zbavil zbytočných cukrov a zbytočne nezačal priberať :). Takže odporúčam každému, kto prišiel z dovolenky so zásobou prázdnych kalórií, nech začne so mnou hneď od zajtra :)

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára