sobota 3. augusta 2013

Dlhá cesta za úspechom

Dlhá cesta za úspechom

Schudli ste, chudnete alebo cvičíte? Tak určite ste si neraz povedali "chcem skončiť, nebaví ma to". Nie ste sami a je to úplne normálne. Telo s nami bojuje a je jasné, že to nebude len taká prechádzka ružovou záhradou. Preto som Vám napísal článok, ako som sa ja udržal na tejto ceste a prečo som sa nevzdal. Verte mi, nie je nič horšie, ako sa vzdať. Či už pri začiatku, v strede, alebo tesne pred koncom. Vydržte to a prečítajte si článok TU, alebo čítajte ďalej.

Mnohí z Vás si určite v podvedomí minimálne raz povedali "chcem prestať". Áno, aj ja som si to veľakrát povedal. Či už keď som chudol, alebo aj pri začiatkoch posilňovania. Je to bežné a úplne normálne, že telo s nami bojuje. Nie je na to zvyknuté a nepáči sa mu to. Lenže nesmieme sa vzdať...však?

Nechudnete kvôli rodine, priateľom, priateľkám ale hlavne kvôli sebe. Tým, že sa budete trápiť s tým, kto sa Vám smeje, zazerá na Vás, alebo komu sa chcete páčiť a nepáčite si len celú cestu premeny skomplikujete. Stres má nepriamo veľký vplyv na chudnutie aj budovanie hmoty. Preto si vždy povedzte, že iný Vás nezaujímajú a choďte za svojím cieľom!

Nebudem hovoriť o zdravotných komplikáciách, pretože tie s obezitou a nadváhou samozrejme prichádzajú a nikto sa im nevyhne. Či sú to problémy s kĺbmi, dýchaním, trávením, spánkom, srdcom a pod. Všetko to je strašná záťaž na telo a prečo si roky ukrajovať, keď si ich môžeme "ľahko" pridať? Treba myslieť aj na tento aspekt nadváhy a nebrať to na paradoxne povedané ľahkú váhu.

Ak ste úspešne schudli, určite sa pýtate, čo teraz bude. Či jesť ako predtým, či sa prestať hýbať, či vyžierať chladničku v noci z nudy a či znova ísť do McDrive na číz, hranolky a kolu. Odpoveď Vám zhrniem do ucelenej myšlienky. Takže myšlienka znie asi následovne: Ak sa znova začnete extrémne prežierať a prestanete sa hýbať - zleniviete, priberiete. Treba si uvedomiť jednu vec a tou je, že pri chudnutí ste sa čosi o strave a potravinách naučili. Prečo to nezúžitkovať? Či už pri varení, výbere potravín v obchode, či objednávaní jedál v reštauráciách.

Čo sa týka cvičenia? Na to mám jednoduchý recept, ktorý ma vždy udrží pri cvičení a ani nepomyslím na to, aby som prestal. Pozriem sa na svoje telo a vidím, ako sa mení. Mení sa na krajšie. Telo, ktoré bolo obrastené tukom je minulosťou. A to je pre mňa odmena. Ako povedal Arnie "Ak sa pozriete na seba a ste sám so sebou spokojný...tak je zle".

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára